"Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімі Аршалы кентінің балалар-жасөспірімдер шығармашылық орталығы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
"Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімі Аршалы кентінің балалар-жасөспірімдер шығармашылық орталығы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ағылшын тіліндегі қосымша білім берудің рөлі.

06.08.2020

Ағылшын тіліндегі қосымша білім берудің рөлі.

     Ағылшын тілінде қосымша білім беру-маңызды оқу-тәрбие процесі. Қосымша білім беру оқушылардың мектепте пән бойынша жоғары нәтиже алу үшін әлеуетті мүмкіндікті пайдалануға мүмкіндік береді. Ағылшын тілінде сабақ балалардың дамуына, олардың танымдық және тілдік қабілеттеріне жағымды әсер етеді, көптеген тәрбиелік және білім беру мәселелерін шешуге көмектеседі. Ағылшын тілінде қосымша білім берудің оқушылардың жеке басының дамуына әсер ету мүмкіндіктері шынымен ерекше, балалар зияткерлік, сөйлеу және эмоционалды қабілеттерін, сонымен қатар жеке қасиеттерін, жалпыадамзаттық құндылық бағдарларын, қызығушылықтарын, ерік-жігерін және басқаларын дамытады. Сонымен қатар, баланы ағылшын тіліндегі қосымша сабақтардың көмегімен басқа мәдениетке тарту оған бір жағынан белгілі бір әлеуметтік – мәдени қауымдастыққа жататын тұлға ретінде сезінуге мүмкіндік береді, екінші жағынан, оған басқа өмір салтына құрмет пен төзімділікті тәрбиелейді. Дұрыс ұйымдастырылған қосымша сабақтар өте эмоционалды, балалардың қаттылығын, ұялшақтығын жоюға мүмкіндік береді, баланы балалармен және мұғаліммен қарым-қатынасында босатуға көмектеседі. Қосымша сабақтарда баланың гуманистік ұмтылыстарымен байланысты эмоционалды саласы дамиды: әлсіздерге көмектесу, қиындыққа тап болғандарды құтқару және т. б. Қосымша сабақтағы оқытудың тиімділігі студенттердің қабілеттерін, олардың бейімділігін, қарым-қатынас үшін серіктестерді таңдау кезіндегі психологиялық үйлесімділігін барынша ескеруге ықпал етеді. Қосымша білім беру мақсаттарын іске асыру үшін баланың іс-әрекетін жалпы жандандыру үшін әртүрлі әдістер мен әдістерді қолдану қажет, осылайша сабақ эмоционалды, қызықты, танымға мүмкіндік береді. Қосымша сабақ-бұл оқушылардың ақыл-ой әрекетін белсендіретін, оқу процесін тартымды және қызықты етуге мүмкіндік беретін, оқушыларды алаңдататын және алаңдататын тиімді оқыту құралы. Бұл тілді меңгеруге күшті ынталандыру. Баяндама тақырыбын таңдау кезінде мен қосымша білім беру мұғалімі және ағылшын тілі мұғалімі бола отырып, қазіргі білім беру жүйесіндегі қосымша білім берудің маңыздылығын жақсы түсінетінімді басшылыққа алдым. Бұл жұмыстың мақсаты-еліміздің қарқынды дамып келе жатқан жағдайында қосымша білім берудің барлық аспектілеріндегі маңыздылығын ашу және көрсету. Өкінішке орай, сабақта мұғалім әрдайым оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескере бермейді, бірақ олардың әрқайсысы әртүрлі даму деңгейінде. Осыған байланысты қосымша білім берудің артықшылықтары бар: мұғалім балалармен достық және тығыз байланыс орнатуға мүмкіндік алады, бұл қарым-қатынастағы көптеген қиындықтарды жояды және балаға өзін-өзі көрсетуге мүмкіндік береді. Алайда, қосымша білім беру ағылшын тілін тереңдетіп, кеңейтіп қана қоймайды, қарым-қатынас дағдыларын дамытады және жетілдіреді, сонымен қатар оқушылардың шығармашылық қабілеттерін ашуға, олардың әлеуметтік-мәдени дамуына ықпал етеді және сол арқылы басқа елдің тілі мен мәдениетін үйренуге деген ынтаны арттырады, толеранттылықты үйретеді, бұл біздің көпұлтты елімізде өте маңызды. Шынында да, қазіргі әлемдегі әлеуметтік-мәдени интеграцияның қарқынды процестеріне байланысты студенттердің мәдениетаралық айырмашылықтарға толерантты көзқарасын қалыптастыру және дамыту қажеттілігі туындайды. Мұғалім оқушылардың жас және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, олардың жеке басын жақсы түсінуді және зерттеуді қажет етеді. Балаларға қосымша білім беру педагогикасының ерекшелігі:

-әр баланың білім беру саласын (қызметтің бағыты мен түрін), бағдарламаның жобасын және оны игеру уақытын, педагогты еркін таңдауы үшін жағдай жасау;

- баланың әртүрлі қызығушылықтарын, бейімділігі мен қажеттіліктерін қанағаттандыратын қызмет түрлерінің алуан түрлілігі;

- тұлғаның таным мен шығармашылыққа, өзін-өзі тануға және өзін-өзі анықтауға деген ынтасын дамытуға ықпал ететін білім беру процесінің тұлғалық-әрекеттік сипаты;

- балаға жеке-бағытталған көзқарас, әркім үшін "сәттілік жағдайын" құру;

-өзін-өзі тану, жеке тұлғаны анықтау үшін жағдай жасау;

- баланың сынама алу құқығын және таңдаудағы қатені, өзін-өзі анықтау мүмкіндіктерін қайта қарау құқығын тану;

-бала таңдаған қосымша білім беру бағдарламасы (қызмет түрі, білім саласы) шегінде баланың өз даму сатыларын көруге көмектесетін және баланың жеке басының қадір-қасиетіне нұқсан келтірместен осы дамуды ынталандыратын осындай қозғалыс нәтижелілігін анықтау құралдарын қолдану.

Балаларға қосымша білім беру қазіргі қоғамда қалыптасқан білім беру кеңістігінің маңызды құрамдас бөлігі ретінде қарастырылады.

     Біздің елімізде соңғы уақытта балалар аз жылдардан бастап ағылшын тілінде сөйлеу тілін жетілдіруге тырысуда. Шет тілін болашақ мамандықта пайдалану қажеттілігі Оқытылатын тіл елдеріне (олардың тарихы, саясаты, әдебиеті, Балалар мен жастардың өмірі және т.б.) қызығушылықты, сондай-ақ бір-бірін түсінуге және түсінуге деген ұмтылысты, өз елінің адамдарының өмірі, өзінің "мен" өмірі туралы айтуға, өз мәдениетін, әлемін және өзара түсіністік мәселелерін талқылауға дайын болуды тудырады. Ағылшын тілінен қосымша сабақтар пәннің білімін кеңейту және тереңдету, коммуникативті іс-әрекет дағдыларын дамыту және жетілдіру, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін ашу және олардың әлеуметтік-мәдени дамуы үшін қажетті шарт болып табылады. Қосымша білім беру мұғалімге оқушылардың жеке ерекшеліктерін (есте сақтау, есту, логикалық ойлау және т.б.) ескеруге ғана емес, сонымен қатар олардың әрқайсысы әртүрлі даму деңгейінде), сонымен қатар, мұғалім балалармен достық және тығыз байланыс орнатуға мүмкіндік алады, бұл қарым-қатынастағы көптеген қиындықтарды жояды, оқушылардың коммуникативті және шығармашылық қызметін жандандыруға көмектеседі. Бұл тәсіл баланың өзін-өзі растауға мүмкіндік беретін табысты қамтамасыз етеді. Жетістік, өзін-өзі растау, жетістіктерді көтермелеу студенттерді ағылшын тіліндегі қосымша сабақтарда одан әрі ынталандыру үшін қажетті жағдай болып табылады.

     Алайда, кез-келген қызмет түрі сияқты, қосымша білім беру қызықты және қызықты болуы керек, балалардың қызығушылығын тудыруы керек, өйткені қызығушылық танымдық іс-әрекеттің негізгі қозғаушы күші болып табылады. Әрине, қосымша сабақтарда балалар ақыл-ой және физикалық күш - жігерсіз жасай алмайды. Мұғалім еш қиындықсыз сәттілік, демалу немесе көңілді болмайтынын түсіндіруі керек.

                                                                                                                          Қ/б педагогы Болтаева Н.А.

Просмотров: 647


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст