"Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімі Аршалы кентінің балалар-жасөспірімдер шығармашылық орталығы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
"Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімі Аршалы кентінің балалар-жасөспірімдер шығармашылық орталығы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Қосымша білім беруде оқу процесін ұйымдастыру» тақырыбына баяндама

«Аршалы балалар шығармашылық орталығы» КММ

 

 

 

 

 

«Қосымша білім беруде  оқу процесін ұйымдастыру» тақырыбына

 баяндама

 (педагогикалық кеңесте сөз сөйлеу)

 

 

 

                                                               

 

                                                                          БШО әдіскері дайындады:

                                                                                 Мадьярова Ж.М.

 

 

 

 

Аршалы к.

 2021 ж.

 

 «Қосымша білім беруде оқу процесін ұйымдастыру»

 

 

«Жан-жақты дамуға, рухани байлыққа

мәжбүрлеу арқылы қол жеткізу мүмкін емес.

Шынайы рухани байлық адамның өзі білімге,

ғылымға, өнерге ұмтылған кезде дамиды».

Л.В.Занков.

 

 

Балаларға қосымша білім беру жүйесіндегі білім беру процесі-бұл мұғалімдер мен студенттердің оқыту, тәрбиелеу, тұлғаны дамыту мәселелерін шешуге бағытталған арнайы ұйымдастырылған іс-әрекеті.

Қосымша білім берудегі оқу процесі жалпы білім беретін мектептермен салыстырғанда аз формалды сипатқа ие, қатаң шеңберге ие емес.

Гуманистік жалпыадамзаттық құндылықтарға назар аудара отырып, балаларға қосымша білім беру тұтас білім беру процесін жүзеге асырады, дамытушылық сипатқа ие болады, яғни оқушылардың табиғи бейімділіктеріне, қызығушылықтарына сәйкес шығармашылық әлеуетін дамытады.

Қосымша білім беру жүйесінде ұйымдастырылған білім беру процесі белгілі бір талаптарға сай болуы керек:

  • табиғатта дамытушылық болуы керек, яғни балалардың табиғи бейімділігі мен қызығушылықтарын дамытуға бағытталуы керек;
  • формасы жағынан да (топтық, жеке, теориялық және практикалық, орындаушылық және шығармашылық сабақтар), мазмұны жағынан да әр түрлі болуы керек;
  • қосымша білім беру бағдарламаларының алуан түрлілігіне негізделу;
  • балаларды оқытудың дамытушы әдістеріне сүйену;
  • әр түрлі қызығушылықтары мен проблемалары бар әр түрлі балаларға өздеріне ұнайтын іс-әрекеттерді табуға мүмкіндік беретін қызмет түрлері мен оларды жүзеге асыру формаларының алуан түрлілігін қамтамасыз ету үшін балалардың қызығушылықтары мен уәждерін диагностикалауды пайдалану;
  • основываться на социальном заказе общества;
  • өңірлік ерекшеліктер мен дәстүрлерді көрсету.

 

Сұрақ: Қосымша білім беру жүйесіндегі білім беру процесінің негізгі бөлігі қандай?

 

Қосымша білім беру жүйесіндегі білім беру процесінің негізгі бөлігі оқу сабағы болып табылады, бұл мұғалімнің оқушылармен өткізетін уақыты, ауыспалы оқу, Әлеуметтік-педагогикалық, бос уақытты және басқа да іс-әрекеттерді ұйымдастырады:

  • білім беру, тәрбие және дамыту міндеттерін жүзеге асыру;
  • нақты дидактикалық мақсатты шешу;
  • баланың адам қызметінің белгілі бір саласында шығармашылық тәжірибе алуы.

 

Қосымша білім беру жүйесіндегі сабақтардың бірқатар ерекшеліктері бар: ол аз реттелген, икемді, оқушылардың құрамы бойынша еркін, жұмыс формаларының ауысуы, әр түрлі іс-шаралармен айналысу, оқушылардың нәтижелерін бағалаудың мектеп жүйесінен өзгеше жүйесі бар. Сабақ оның құрамдас бөліктерінің өзара байланысын, сондай-ақ мақсаттарға, міндеттерге, әдістерге, педагогикалық технологияларға байланысты белгілі бір логиканы білдіретін құрылымға ие.

Сабақ барысында мұғалім үшін бастысы студенттерге ақпараттық білім беру емес, олардың өмірлік тәжірибесін анықтау, мұғаліммен, бір – бірімен, ата-аналармен бірлесіп құруға, дағдыларды игере отырып білімді белсенді іздеуге, нәтижесінде оқушылардың шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыруын қалыптастыру. Мұндай сабақтар басқа психологиялық күйге көшу болып табылады, бұл қарым-қатынастың басқа стилі, жағымды эмоциялар, жаңа сапада өзін сезіну. Мұның бәрі сіздің шығармашылық қабілеттеріңізді дамыту, білімнің рөлін бағалау және олардың практикада қолданылуын көру, әртүрлі өнердің өзара байланысын сезіну мүмкіндігі, бұл тәуелсіздік және жұмысқа деген мүлдем басқа көзқарас.

Балаларды шығармашылық бірлестіктерге, үйірмелер мен секцияларға қалай тартуға болады?

Жаңа топтардың қосымша білім беру бөліміндегі оқу процесі қыркүйектің ортасынан басталады. Яғни қыркүйектің ортасына қарай білім алушылардың бірінші жылының топтары құрылуы тиіс (оқудың екінші және үшінші жылдары сабақтарды 1 қыркүйектен бастай алады).

Бірақ, тәжірибе көрсеткендей, бұл уақыт балаларды үйірмелерге тарту үшін ең құнды болып табылады. Міне, жарнамалық науқанның технологиясын егжей-тегжейлі ойластыру керек.

Қашан бастау керек? Мүмкін, оқу жылының соңында. Көрнекі қойылымдар, жарыстар, көрмелер, ата-аналардың, студенттердің шақыруымен қорытынды мереке жасау қажет. Бұлардың барлығы БШО жасалады. Бірақ, әдетте, бұрындары келгендер қатысады. Әр педагог тәжірибесі, қызметтің осы түрінде болады: үйірмені аралып көріп, хабарландыруды ілуге болады. Бірақ сіз басқа құралдарды пайдалана аласыз. Мысалға жарнамалық кампанияны ойын түрінде өткізуге болады: «Кім көп танысын, алып келеді», «Шақыруды басқасына таратыңыз». Шай ішумен, ойындармен, жарыстармен сабақ өткізіңіз.

1 қыркүйектен бастап жарнамалық науқанды қайтадан бастау керек. Балаларды балалар бірлестіктеріне тартудың дәстүрлі формалары:

- Хабарландырулар;

- Жарнамалық буклеттер;

- Ақпараттық стенд ресімдеу;

- Шығармашылық жұмыстар көрмесі;

- Білім алушыларды тарта отырып, білім беру мекемелерінде іс-шаралар ұйымдастыру;

- Ашық есік күні.

- Мастер-класс;

Бірлестік сайтын құру;

- Шығармашылық шеберхана;

Балалар бірлестігінің тұсаукесері;

- Шағын кәдесыйлар сыйла («Досыңды әкел және сыйлық ал» науқаны»)

Бірлесіп ықылас және жұмыс істеуге деген ынтаны ояту үшін үнемі жетілдіріліп, жаңа, ерекше, стандартты емес нәрсені ойлап табыңыз, бұл балалар мен олардың ата – аналары сіздің бірлестігіңізге үлкен ықылас тудырады және көптеген жылдар бойы оның тұрақты келушілері болады.

Тағы да мен тоқтағым келеді...

Ата-аналармен жұмыс.

Балаға ең жақын адамдар, әрине, оның ата-анасы. Олардан жақсы ешкім баласының мінезін, темпераментін білмейді, демек, олардан басқа ешкім кішкентай адамға жаңа кәсіппен танысуға және қарым — қатынасты нығайтуға көмектесе алмайды-кім біледі? - уақыт өте келе ол ауыр хоббиге немесе тіпті мамандыққа айналуы мүмкін. Сондықтан мұғалім мүмкіндігінше ата-ананы білім беру процесіне тартуы керек. Жақын адамдар баламен бірге алғашқы сабақтарға барғандары, ол өте жақсы. Отбасы мүшелері мұғалімнің, ең алдымен баланың таптырмас көмекшісі бола алады.

Жаңартылған күні: 05.02.2021 12:19
Құрылған күні: 05.02.2021 12:22

Текст